Медіа

Укркоопспілка: медійний напрямок діяльності

В системі Укркоопспілки із 1992 року почав свою роботу медійний напрямок діяльності. За ці роки медійна галузь системи споживчої кооперації пройшла шлях від видання корпоративної газети «Вісті Центральної Спілки Споживчих товариств України» до потужної компанії CO-OP Media під дахом якої сьогодні видаються газети, журнали загальнонаціонального значення, працюють Інтернет сайти різного тематичного спрямування, є книговидавничий напрямок.

7 травня 1992 року у світ вийшов перший номер газети «Вісті Центральної спілки споживчих товариств України». Мета корпоративного видання – популяризувати кращий кооперативний досвід, знайомити своїх читачів із змінами законодавства там, де воно стосується роботи споживчої кооперації, розповідати про працівників, ветеранів системи, про роботу кооперативних закладів освіти, публікувати офіційні матеріал Правління Укркоопспілки тощо. Окрім цих завдань протягом всього часу свого існування «Вісті…» несуть ідею кооперативній єдності, доносять до передплатників нові приклади розвитку кооперації в Європі та світі, пишуть про втілення ІТ-технологій у галузі рітейлу, популяризують та знайомлять із роботою системи споживчої кооперації працівників інших галузей економіки країни.

Сьогодні «Вісті…» входять у топ-50 видань України із загальнодержавною сферою розповсюдження, які мають найбільший тираж по передплаті.

Наступний етап розвитку медійного напрямку Укркопспілки припадає на 1994-ий рік. Тоді в газеті «Вісті…» з’явилася тематична сторінка  «Порадниця».  За кілька років «вістянська» сторінка корисних порад, кулінарних рецептів, розповідей про різні життєві історії переросла у найбільш тиражну газету України.  Наприкінці 2000 року наклад «Порадниці» становив 1 млн. 747 тис. екземплярів. Сьогодні «Порадниця» залишається серед лідерів читацьких симпатій. На її сторінках можна знайти багато цікавої і корисної інформації фактично з усіх сфер життя українців.

На початку двохтисячних збільшилися виробничі потужності компанії СО-ОР Медіа: було побудовано власний видавничий комплекс, для видання газет придбана спеціальна друкарська машина, яка на той час не мала аналогів на усьому пострадянському просторі. Сьогодні потужності комбінату задіяні на друкування періодичних видань компанії – газети «Вісті…» та «Порадниця»,  а також інших видань країни.

У  2015 далі розширюється лінійка періодичних видань компанії CO-OP Media: у світ виходять серія «Бібліотечка Порадниці», дитячий журнал «Розумашки»,  журнали «В’язання», «Готуємо вдома» (серія «ВВ»), «Кросворди». Загальний місячний тираж усіх видань сягає майже 282 тис. екземплярів.

Активізується книговидавничий напрямок діяльності компанії.

У 2017 році в результаті співпраці із американським видавництвом “Схоластік” холдинг СО-ОР Меdіа видав в Україні книги із всесвітньо відомої серії під назвою «Шукач» та «Шукач фантазій». Також побачили світ книги у серії “Україна сакральна” – про відомого кошового отамана Івана Сірка, книги «Григорий Сковорода. Нарцисс и философ», «Елена Блаватская. Мистика, тайны, загадки», «Михаил Булгаков. Врачеватель тела и души» та інші.

Серед книжкової продукції, яка видана компанією СО-ОР Медіа, подарункові художні альбоми: «Український геній Марчук: історії» та « Тіберій Сілваші. Алхімія Кольору».

Друкована продукція холдингу активно виставляється на Форумі видавців у Львові. Книги, видані компанією СО-ОР Медіа, були рекомендовані організаторами форуму як одні з кращих книжкових новинок Форуму у категоріях “дитяча література” та “біографічна проза”.

Також компанія видає друковану продукцію для дітей. Так, журнал “Розумашки” визнаний Державним комітетом з питань телебачення і радіомовлення кращим дитячим виданням України у 2017 році. Команда спецпроектів холдингу розробила  гру “Розумашки» – вікторину для маленьких інтелектуалів, та гру «100 шедеврів живопису», а також сімейні календарі-планувальники.

Під дахом СО-ОР Media працює сайт про сучасні події у фешн-індустрії, в галузі дозвілля – LeMonade.

Сучасний світ активно розвивається, особливо у сфері ІТ-технологій, тож стояти осторонь цих процесів – означає позбавити себе майбутнього. Тому газетні видання компанії активно використовують діджитал-інструменти для розповсюдження інформації друкованих видань холдингу. Усі газети та журнали мають власні сторінки у соціальних мережах та месенджерах. «Вісті CO-OP» з 2017 року почала готувати відео-анонси та відео-огляди газети. Всі вони доступні на офіційному YouTube-каналі видання.

Газета «Порадниця» має свій сайт, а також сторінки у Фейсбуці: «Газета “Порадниця”» и «Порадницька гостина з Тетяною Власюк». Також на YouTube-каналі викладаються відео анонси чергового номера газети  та відео із порадницьких гостин.

Створена та активно ведеться Фейсбук-сторінка компанії.

Загалом медійний напрямок діяльності – є унікальним для системи споживчої кооперації. Про це не раз наголошували керівники Euro Coop, які мали нагоду ознайомитися із роботою компанії СО-ОР Медіа під час своїх візитів в Україну.

Сьогодні СО-ОР Медіа – одна із найстаріших компаній на медійному рину України, перегортає наступну сторінку свого розвитку…